lördag 13 november 2010

Kallekuttahissen


Tjoho! Shit vilka grymma dagar det har varit! Fick reda på att de senaste tentorna gick bra och har varit med sjukt roliga människor på kryssning. Nej det är egentligen inte min grej men va fan! Jag fann mig i alla fall tillrätta i hissen på båten vid tretiden på natten. Där stod jag och gjorde bort mig i två timmar :) Jag hälsade på alla nytillkomna ungefär så här: "hej och välkommen till kallekuttahissen vilken våning vill ni till? ... Ja vilken tur, den är redan intryckt. Nästa hållplats våning åtta! Därefter ankommer vi till våning tio då vi vänder neråt och tar varje våning en i taget, trevlig resa!". I två timmar stod jag där och tryckte på alla knappar i takt med folks suckar.

Nu sitter jag på tåget mot göteborg för att umgås med familjen. Lyssnar på Tove Styrkes nya album som kom in på Spotify i dagarna. Några riktigt bra låtar men tyvärr lite för mycket radiopop.

1 kommentar:

  1. Hampus! Du är inte klok, vad underbart! Hoppas det finns bildbevis någonstans...

    SvaraRadera