lördag 2 oktober 2010

En seriös blogg om mamma-yoga?

God morgon alla som vill vara en katt. Eller nej, det menar jag ju såklart inte. Varför sa jag så? Haha shit vad fail.

News on the job-front: Jag ska på arbetsintervju på torsdag. P3, det betyder inte att jag gett upp hoppet om oss två. Jag vet att vi kan få det att fungera, bara vi (ni) jobbar lite på det (erbjuder mig anställning). Älskling, tänk på barnen!

Jag har så jävla mycket att göra för tillfället, men så snart jag kan ska jag fila ihop en banner till bloggen. En sån remsa som alla seriösa bloggar har längst upp på sidan. Innebär det att TwixKids kommer bli en seriös blogg? Måste jag vara seriös om bloggen är seriös? Eller är jag redan seriös? Är jag egentligen seriös nu? Borde jag vara seriös? Seriös. Seriöst?! Jag har seriöst inte tid för den här skiten.

Däremot har jag tid för en kaffe-paus, så då kan jag lika gärna publicera spellista nr 2, som går under namnet dos. Förresten. Personen med bästa musiktips får namnge listan, har ni glömt? Ta er i brasan och börja tipsa.
Daniel Adams-Ray har dessutom (ÄNTLIGEN?!) släppt nya singeln Gubben i lådan som såklart redan ligger och gosar med de andra låtarna på dos. Hela albumet Svart, vitt och allt däremellan kommer ut 3:e november. Gaah. Jag flippar litelite grann. Har förresten funderat på att gå på Mamma-yoga för att lugna ner mig. Måste man vara gravid för att gå på Mamma-yoga?

He-he-hejdå. Seriöst.

Behöver vi förresten en pedagogisk Klicka-HÄR-för-veckans-spellista-från-TwixKids-länk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar