fredag 22 oktober 2010

Jag får lov att presentera!

Det snöar! Shit det har verkligen lagt sig också. Helt uuunderbart att jag var o köpte ett par feeta, coola skor igår!!! Och en jacka, som dock kanske inte är så lämplig för snöslask men den är snyyyg.

Vissa morgnar när jag vaknar, typ som denna är det så jädrans härligt att sätta på svtplay och bara skumma igenom lite program =) Korrespondenterna brukar alltid vara ett säkert kort - samhällsfrågor, dock inte så jädrans hippt. Något som är hippt är Rebecca och Fiona, de där coola damerna som har gjort Luminary ones. Det har tydligen spelats in ett program med dom, totalt kommer det bli 10 st femton minuters långa program. Tre finns ute på svtplay nu.

Riktigt intressant var det att se in i något annat liv, något annorlunda liv än våra knegar- eller pluggliv. Kan dock konstatera att jag inte är så avundsjuk på deras pengaångest, kan inte tro att jag skulle tycka deras liv (som de själva tycker är så jädrans bra och så mycket bättre än alla andras knegarliv) är mer värt att ha mer än några veckor.

Mina damer och herrar, här är ett smakprov, klicka sedan HÄÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar