måndag 4 oktober 2010

Kanelen

Någon mer än jag som tänker att man kanske ska ha kanel hemma ifall man ska baka kanelbullar? Fast kanelbullar lär ju bli lika goda även om man lånar kanelen från grannen. Tänk på det du!?

Det finns en artist som heter Kanel, men det är nog det sista jag kommer tipsa om här. Därför tipsar jag istället om vårt grannlands stora stolthet - Röyksopp. De kom nyss med ett nytt album och släppte en magnifik singel. Spela den när du vill chilla eller när du ligger i sängen och ska sova men behöver lite pulserande ljudvågor för att komma till ro. 
Jag får dock upp en bild av när jag är ute och springer, det är mörkt mörkt och ser gatubelysning som blinkande prickar mellan träden. Jaja, skapa din egen känsla! Du kanske börjar tänka på kanel. Kanel är gott. Kanelbulle på centralen (sthlm) kostade bara 5 kr! =D Bingo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar