fredag 1 oktober 2010

Vart tog vägen vägen?

Mitt tåg hem stannar vid en ganska ödslig station, från den ödsliga stationen går en ödslig trappa som leder till en väg genom en ödslig skog. När jag idag skulle gå denna ödsliga promenad hemåt är det en tjej framför mig som ska gå samma ödsliga väg.
Hon känner sig säkert lite rädd och kanske hoppas att jag inte är en våldtäktsman, det har jag inte så mycket problem med. Problemet ligger i att jag börjar tänka så om mig själv också - kommer jag hoppa på henne? Jag vet ju att jag aldrig i livet kommer hoppa på någon men ändå börjar jag tänka. Undra om det är farligt.

...

Om du någon gång känner att "hmm... jag vill höra en bra remix av någon Britney Spearslåt", varför du nu skulle vilja det, så har jag ett bra tips:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar