torsdag 2 september 2010

Det finns nåt där som bara måste bli sagt

Nej Kent kanske inte måste berättas för er. Alla vet redan hur otroligt bra de är. Men det som måste bli sagt är att Sound of Arrows är bland det bästa som finns. Efter att ha sett dom live på Popaganda så blev jag än mer kär i deras ljud, och i sångaren.
Första låten jag hörde av dem var M.A.G.I.C. som spelades flitigt på P3 ett tag. När de musikansvariga på P3 (som också älskar gruppens musik) kände att de ville ha en ny låt på spellistan så ringde de upp bandet och krävde att få en. Vilket blev den här. Jag lär säga det många gånger, det här är den bästa låten som finns:



Dessutom kan jag aldrig tröttna på att kolla på deras layout på omslagen och hemsidan, som verkligen avspeglas i den här videon. Jag drömmer mig bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar