måndag 13 september 2010

sptmbrrrrrrr komsi komsi

Ack, att ett fagert barn som jag är tilldelat sådana känslor. Vad skulle jag ej genomlida i min längtar efter september? En väntan så olidlig att mitt hjärta blöder och en oumbärlig iver av sådan karaktär att min... Eller vänta. Wtf? Det är redan september?

Ja, så varför fan har inte Daniel Adams-Ray debutalbum kommit ut än? 13 av månadens 30 dagar har passerat och det finns fortfarande inte något album i sikte. Stjärt. Om skivan inte kommer under loppet av de 43.3 första procenten av månaden tror jag bestämt att det är ett regelbrott att säga att skivan släpps i september. Det är helt enkelt inkorrekt att inte skriva att skivan kommer ut i början-början av oktober. (Oktober kommer efter september?) Jag kommer i alla fall att med kikare och med ett vakttorn under armen hålla utkik efter "Svart, vitt och allt däremellan" av Daniel Adams-Ray, som tydligen ska komma ut i september, eventuellt början-början av oktober.


Under tiden får vi njuta av Håkan.

Håkan Hellström - Saknade Te Havs



Hej jag skulle vilja hälsa till båten att jag korsar mina fingrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar