torsdag 2 september 2010

hihi-hoho. idag åkte jag jättejättefort i en litenliten bil med massamassa galna människor. "jobbigt?" tänker ni. näe, inte så värst. så länge man har ett gott humört och bra musik blir allt (det mesta) bra. förresten, det är santsantsant att musik blir bättre om man har den på hög volym. haha kul att jag först skrev volum. tack och lov för stavningskontroller så ni slipper tro att jag är dum i huvudet.



kom ihåg kids: höj volumen.


fred! (om jag hade vetat hur man gör en blomma eller typ ett koolt fredsmärke med tangentbordets olika symboler, så hade jag gjort det nu)

3 kommentarer:

  1. DU VAR DEN FÖRSTA OCH ENDA JAG TÄNKTE PÅ NÄR DENNA SPELADES UPP PÅ YOUTUBE-SHUFFLE EN DAG HEMMA HOS MIG!
    WAAH, FRÄCKT, TYP.

    SvaraRadera
  2. OJOJOJ en BLOGG!? Trodde jag inte om dig xD jk. Vill du höra en bra låt?

    http://www.youtube.com/watch?v=ljUftidtfp4

    SvaraRadera
  3. stay tuned for more groundshaking awesomeness then.

    SvaraRadera