onsdag 8 september 2010

Hej jag dog precis.

Eeh... Som sagt, jag har dött av matematisk överbelastning. Har pluggat matte i 4 dagar konstant och vill bara påpeka att det inte ens är något specifikt prov som jag pluggar inför. Sen skulle jag vilja säga en sista grej innan min hjärna överhettas och exploderar ut ett hav av siffror, produkter, regler, bokstäver, koefficienter, koordinatsystem, etc, etc, etc, etc (snart dör jag), etc, etc:
- Hampus; du får lov att ärva min awesomeness på ett villkor, och ett villkor endast. Att du erkänner ditt misstag och går över till den goda sidan. Blåbärssidan. I know that you know what i mean.


Tänkte tipsa om Sun In My Pocket, för er som missat tvillingarna Andrew och Brian Chaplin från Cape Town.

Locnville - Sun In My Pocket



Och medan vi är inne i denna Robyn-era kan jag lika gärna slänga in en video från hennes och The Teddybears framträdande i Late Show with David Letterman i början av maj 2008. Jag tycker om att hon tolkar låten på ett väldigt skönt, Robyn-aktigt sätt, men främst är det de små björnarna som gör det. Deras musik, deras attityd och deras nich med maskerna. Om jag måste ta av mig mina armband och ringar när jag spelar trummor, fatta då att spela med en jävla björnmask på huvudet? Eloge, seriöst. You gotta love it. Lyssa in Blackbelt, Glow in the Dark och Kungens avtal om du har tid.

The Teddybears ft. Robyn - Cobrastyle




Hej! Idag skulle jag vilja hälsa till min mattelärare Johan. Förresten, Johan, jag tror inte att jag kommer kunna närvara på morgondagens lektion. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar