måndag 27 september 2010

Det gör ont, men jag njuter.

1. Det gör ont i ögat.
Borstade precis tänderna. Borst-borst-borst-AJ!!! Hejsan hoppsan, där gled tandborsten upp i ögat igen. Vitt skum i ögat är inte så roligt, för man ser inte ett piss. Halvblind.


2. Det känns awesome i örat.
Jag har insett att alla de låtar som ligger på ouught bob-o mumn nu spelas flitigt på P3. Eftersom P3 utan tvekan använder sig av det mest uppdaterade musikarkivet med högst kvalitetskrav är jag oerhört nöjd. Jag ligger liksom före P3:s musikreleaser. Ååh vad jag njuuuter av det här.
(Om ni på P3 läser det här - jag är en social och glad tjej. Anställa mig?)


3. Det blixtrar i min mage. 
Min dator separ. Nu har både Flash och Java Script försvunnit, vilket innebär två saker.
  • Jag kan varken gå in på min mail eller använda fb.
  • Mapa kommer köpa mig en ny dator. Inte vilken dator som helst. En 24" iMac. Eller ja... Om jag får bestämma alltså.

4. Det pirrar i hjärtat. 
Jag har hittar en ny kärlek. Mark Ronson, var har du varit hela mitt liv? Vad ni än gör, pausa inte min mark-spellista, då kan jag inte garantera att jag förblir ett säkert umgänge. Lustigt var förresten att Mr. Ronson redan låg på ouught bob-o mumn med låten Bang Bang Bang. Spännande. Frågan är när den kommer dyka upp på P3?


5. Djuret i mig är relativt nöjd.
A dream came true this afternoon. I ate a prinsesstårta med händerna. Seriöst, det smakade sååå mycket bättre än med sked.


Sammanfattning: 
Nu är jag alltså en mätt, arbetslös, nöjd, halv-blind, kär, aggresiv soon-to-be macintosh-ägare.

2 kommentarer:

  1. Herregud! Jag älskar den mer djuriska peta-sig-själv-i-ögat-med-tandborsten-Annika. Vill ha meeer!

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja påpeka att jag såklart inte petar mig själv i ögat med tandborsten, den RÅKADE lämna munnen och glida upp i ögat. Big difference.

    SvaraRadera